torsdag 11 mars 2010

Lag Pejvi´s återförening

Full fart idag, eller morgon var i all afall bokad för efterkontroll på MVC. Allt var bra och en positiv sak var att jag gått ner alla kilon jag gick upp under graviditeten så nu är det bara att gå ner resten också.. Heheh. Nä, det är inte riktigt första prioritet faktiskt men någon dag skall jag börja... =)

Idag fyller lillkillen 2 månader, kan inte fatta hur fort tiden har gått! Jag vill att den skall sakta ne rlite så jaginte missar något. Det va ju ocksåd en BM så innan jag gick från Mvc... "Ta nu vara på denna tiden"... Puhh, jag får lite ångest. Men jag fick en idé av Zandra (som vanligt är det hon som kommer med bra idéer. Filma honom skall jag göra. Det är ju svinlätt med både mobilen och digitalkameran.. Så bered er på många små filmsnuttar!

Ikväll är det dags att återförena lag PEJVI på Quizen på Krogen. I höstas/vintras var vi svårslagna, eller oftast stod det mellan oss och våra närmsta konkerenter, våra bästa vänner. Lag Pejvi berstår av följande (Börjar i kronologisk ordning):
  • Patrik - Hans främsta styrka är han ålder. Har varit med om betydligt fler historiska händelser. Dock är hans ämne samhällsfrågor.
  • Emil - Kan otroligt konstiga saker, ja på snudden av autistisk faktiskt. En otrolig tillgång då statistiska eller numerära frågor ställs.
  • Johanna - Blygsam som jag är jag nog bäst i laget på populärmusik och det är också min enda tillgång. Skulle det dyka upp någon anatomisk eller fysologiskt fråga kniper jag antagligen den också.
  • Victor - Matematik, kemi, fysologi, geografi, sport, musik, historia. Ni fattar?!

Det var min lagpresentation och ikväll gäller det. Taggad till tuuuusen! Pappan får vara hemma själv och vaka över (förhoppningsvis) sovande liten Neo.

Berättar i morgon hur det gick.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat. Jag har hört att V är lite bitter.

    SvaraRadera