söndag 2 juni 2013

Helgen

Efter att jobbveckan avslutades så åkte jag hem å placerade mig i solen! Så jäkla gött...




Vindstilla, solen gassandes och termometen visade 38.9 grader. Behöver det tilläggas att svetten rann :-) Löööv it! Babe serverade en iskall cider. Sen gick det fort! Spontan utgång... Så jag gick från solstol till detta rätt fort




Bussen ner till Hatten och Strawberry Daiquari




Smarrigt!! Å jäklar va skoj vi hade :-) Tack tjejer, ni är grymma!!
Jag mådde oförskämt bra på lördagen och dagen utnyttjades maximalt på Aröds badplats! Whooop!!




Morgonkaffet i solen på stranden!




Stor testar vattenpistolerna! Bla vilken som kunde spruta längst (som flickan sa) ;-)




Jag badade tre gånger! Snabbt i, snabbare upp!! Första gången var det nästan olidligt kallt men riktigt uppfriskande! Här är efter första doppet...
Idag har Babe och jag snabbfikat hos Fam Ekstedt som är nyss hemkomna från NYC :-) Ja, lite resesugen blev jag allt!
Senare när Babe åkt iväg till jobbet så fick jag fyllt på med mer Jessica-energi. Det har ju blivit som en fantastisk varannan vecka-rutin! 7km promenad med massa tjejsnack i Fontin!
Aaaah... Livet på en pinne!
Just de! I fredags fick vi också korten från fotograferingen hos Litens dagmamma... Kolla in min fina och stora kille... Vad hände med min bebis??




Mammas fina unge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar