tisdag 17 augusti 2010

My way to become a milf...

... continues!

Det finns inga ursäkter. Det är bara att köra på. Motion och bra mat. Det är de som gäller. Mest effektivt är ju en 30 minuters promenad innan frukost och en längre sväng på kvällen. Jag skall verkligen göra mitt bästa för att få det att fungera. Å då menar jag ju eftersom jag inte kan klyva mig och vara på två eller flera ställen samtidigt så gäller det att prioritera en hel del och planera. Men det skall allt gå.

Det är underbart att min motivation inte svikit mig än men det är säkert för att det gått så himla bra hittills. Att se snabba resultat är ju så klart världens bästa motivation. Sen alla endorfiner man får när man motionerar... Lovely!

Igår blev det ingen morgonpromenad. Jag valde att leka med Lisa och Ville istället. Däremot gick mamma och jag 5:an i Fontin igår kväll... Det bränner, SHIT vilka backar man känner hur röva blir fastare. Hehe, nä skämt o sido men hon är fantastisk mamma som erbjuder sig att gå med och hjälpa mig. Sedan lagade hon ju mat också fast hon egentligen inte lagar så mycket mat på vardagar. Fick lax och stor grönsallad. så jäkla gott (och nyttigt).

Idag har jag gått promenad med Emma och Amanda. Neo var så trött så vi gick hem så han fick sova och jag duscha. Vi skall gå tillbaka till Emma sen och umgås lite mer. Mysigt!!

Nu skall jag nog passa på att göra ett matschema denna veckan så får jag åka och handla senare. Ikväll när skrutten sover skall jag ta tag i stryktvätten. Kul kväll eller hur?! Men det gäller att hålla sig sysselsatt när det händer grejer på Selmalagerlöfs g...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar