tisdag 31 augusti 2010

Eftermiddagspromenad!

Nu kom Neo och jag precis tillbaka från em-promme. Vi gick till Tempo och köpte saft (funlight så klart) och nötter sen gick vi tillbaka. Vi såg två ormar på grusvägen upptill Ullstorp. Väldigt lantöigt bor jag. När jag bodde i Kungälv såg jag aldrig några djur. Hade aldrig sett rådjur eller älg heller innan.

Neo och jag passade på att prova på att gunga. Wow vad det var uppskattat! Vi tog det ju så klart väääldigt försiktigt men det kittlade nog gott i den lilla magen ändå. Sedan provade vi på att sitta i sanden. Hehe, först var han lite skeptiskt men efter bara ett kort ögonblick så lös det i ögonen på pojken. Därmed blir det lek i sandlåda framöver.

Nu åker Neo omkring i sin gåstol och säger: "Da da da . Hela tiden! Han är för söt. Han va gnällig förut men nu verkar fisken ch potatisen ha tryckt upp blodsockernivån igen.

Jag tänkte bada tillsammans med Neo sedan. Mysigt. Så får pappan laga mat =)
Idag har vi haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar