tisdag 10 juli 2012

Hittat suget igen :)

Medan Neo var hemma och sov passade Leon och jag på att åka till Friskis för att hämta mina röd-vita kläder (wiiiee) :0)
Vi hade tur för Daniel och Herman var också där! Herman är van F&S:are och grabbarna fann varandra direkt! Lekte som bara den! Fina killar!!! :0)


Annika kom med dessa fina till mig!!


Åh vilket skönt gäng!!! Tackar så mycket!!!


Såhär kommer jag att se ut varje söndag 18.15 :0)


Eller såhär...


Whooop!!
Här har vi en annan snygging


Världens bästa Karro efter premiärpasset i röd-vita kläder :)

För övrigt har jag börjat se över packningen till Spanien...


Hur ska detta sluta?? :0)
Efter ett jäkla röj ute sitter grabbarna rätt trötta och kollar på Ice Age 2. Vi väntar på att Moffa Lillen ska komma och vara barnvakt medan Rikard spelar fotboll och jag ska fixa naglarna i för Spanien. Å därefter ska mammas utväxt färgas.

Om jag inte skulle gjort det så hade jag definitivt varit på Skarpe Nord och kört bästa Pernillas Medel puls-pass eller varför inte Annikas och Daniels TMI-pass... Jag satt brevid när planerna smiddes... Omg säger jag bara! Kör hårt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar