onsdag 11 juli 2012

Borås djurpark!!

Semestra med barn är bannemej ingen semester!! Här sitter jag, helt utslagen, på altanen och inväntar nygrillad mat med ett glas rosé i handen.

"-Titta där! -Gör inte så!! -Se vart du går!"

"-Jag ser inget! -Jag är hungrig! -Kan vi köpa detta?? -Vad luktar det? -Vem har bajsat där?"

Grabbarna har varit helt exemplariska!!! Superduktiga, verkligen. De har gått i stort sett hela vägen runt själva. Vagnen hade vi med oss men den fungerade mest som lastvagn.

Att inte Liten gick å tvärdog precis när vi kommit in, det fanns ju dinosaurier där! Jag trodde för en kort stund att ögonen skulle trilla ut på honom!! Lilla skatten!! <3


Det fanns gott om lekplatser att röja ordentligt på!!


Mina älskade, fina, underbara, duktiga och väluppfostrade grabbar!!! Här hänger vi på savannen med elefanterna, zebrorna, giraffer, strutsarna och antiloper.


Fina giraffer!!!


Tittut sa nyfikna elefanten!
Nu blir det grillat sedan däckar vi nog i soffan till en film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar