söndag 8 juli 2012

Då är jag äntligen röd-vit!!




Efter en vår med slit, nerver och glädje är jag äntligen diplomerad Step/Aerobic-ledare på Friskis&Svettis!!! Känslan är såklart obeskrivlig men det känns så otroligt kul att få vara en del av det underbara gäng som tillhör ledarkåren i Kungälv!

Så nu är det bara att komma varje söndag 18.15 hela höstterminen!!! Tjoohooo och välkomna! :0)



Jag vill också ta tillfället i akt att tacka ALLA som stöttat och peppat mig. Utan er hade det aldrig gått!!

Gänget på F&S; Underbart med ett sånt enormt stöd från er alla! Tack till alla fd ledaranavariga och ett speciellt tack till Hanna som varit en fantastisk fadder som ställt upp varje gång jag behövt och kommit med glada tillrop när jag behövt det!! Supertack till Daniel som hade tålamod att hjälpa mig med musiken!! Å så Maria såklart som är fantastisk på alla sätt!

Vänner & familj; Ah men hjälp! Vet inte vart jag ska börja men detta hade ju såklart inte gått utan all er hjälp med stöttning, peppning, barnvakt och ALLT mer jag glömt.
Min Rikard som har varit så förstående och helt otrolig! <3


Mina fina Friskisbrudar, det har varit så skönt att ha er med tankar, stegkombinationer och frustration! Grymma tjejer!!! Å så min alldeles egna och fantastiska pepp-Karro!! Detta hade verkligen inte gått utan dig!
Fast att du inte var med i person på diplomeringen så kände kag ändå din närvaro och du var ändå på sätt och vis med mig...


Min lilla Mammi, min största kritiker och mitt största fan!!! Nu blir de träning på söndagar framöver :0)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Och vad du kämpat! Jag har nästan inte berättat för nån, för jag vågar inte riktigt, men jag ska också gå friskis ledarutbildning i höst. Jag ska (om allt går vägen) bli indoor walkingledare och jag ser fram emot det så mycket!

    Lycka till! Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Ett stort grattis!
    Vem vet, jag kanske står längst fram på dina pass framöver ;)

    Kör hårt & lycka till!
    Kram
    Jen

    SvaraRadera